Forum MenuForum NavigationForumForum breadcrumbs - You are here:Support Forum - Foro de soporteSoporte: Ikemen Go Tag/Dialogue/Assist Support Forum. Foro de SoporteIkemen Go MVC / KOFXI tag modulePost ReplyPost Reply: Ikemen Go MVC / KOFXI tag module <blockquote><div class="quotetitle">Quote from <a class="profile-link highlight-admin" href="#">costarica_on_foot</a> on May 9, 2025, 3:44 am</div># Patch May 2025 # Fixed many bugs related to "switch on combo". Sometimes when you try to tag with your partner on combo, they will enter late to the screen and keep running on air. # Fixed no inputs/attacks/commands with certain characters that use input buffer systems with helpers. JustMorphPointman / Vance / Ikaruga / soysauce buffers included so far. # You cannot "late cancel" Air Switch anymore. You can only activate Air Switch when active frames(red hitboxes) are present. # Added a new constant noMeterGainAfterSwitchoncombo, which controls if you want to disable the ability to gain power meter while on "Switch on Combo". Character will only gain meter again after dropping the combo. # Added a small cooldown in "Switch on Combo". After performing a switch of this type, you'll need to wait 80 frames to perform another one. # Added new requisites to tag while on combo(switch on combo). You cannot use it if the opponent is on the floor, falling down, or your character is in any super movement state number. # Updated to latest Ikemen Go Nightly Build as 05/MAY/2025.y 2025 Thanks to Pedro Andrade on Discord for reporting all these bugs and helping me figure out what was happening. Download the tag <a href="https://costaricaonfoot.blog/2022/03/18/ikemen-go-how-to-use-orochi-kyos-tag/">here.</a> --- Español--- # Parche mayo 2025 # Muchos arreglos para cuando cambias de personaje durante un combo. A veces los personajes no salen o salen y se quedan en el aire. # Arreglado algunos personajes que no lanzan ataques con mi sistema de tag. JustMorphPointman / Vance / Ikaruga / soysauce buffers incluidos hasta ahora. # No puedes cancelar tarde despues de un golpe en el aire para el "Tag en el Aire" # Agregado una nueva constante MeterGainAfterSwitchoncombo, puedes decidir si quieres que los personajes ganen barra durante un combo que se empezo con un "tag en combo". # Se agrego un retraso al "tag en combo" ya que antes se podia hacer muy rapido, inclusive antes de que el personaje que venia entrando lanzara algun golpe. # Mas requisitos para el "tag en combo", no puedes hacer tag en combo a personajes que estan cayendo, que estan en el suelo o si hace un super especial. # Actualizado a la ultima version Nightly de Ikemen Go en Mayo del 2025 Gracias a Pedro Andrade en Discord por reportar estos bugs y ayudarme a resolverlos. Descarga el tag <a href="https://costaricaonfoot.blog/2022/03/18/ikemen-go-how-to-use-orochi-kyos-tag/">aqui.</a> I hope this bug is gone for good with this patch. Espero este bug ya no este mas. https://streamable.com/yerb3d Added a cooldown on switch on combo because of this. Se agrego un retraso al tag en combo por esta situacion. https://streamable.com/gzdu7m This is the new noMeterGainAfterSwitchoncombo constant in action. No meter gain if you are in the middle of a combo started while tagging in combo. This is turned off by default, turn it on in the orochi_kyo_tag_constants.const Este es la nueva constante noMeterGainAfterSwitchoncombo en accion. No ganas barra si estas en un combo que se comenzo con un "tag en combo". Esto esta apagado por defecto, enciendolo en el archivo orochi_kyo_tag_constants.const https://streamable.com/guxd3x </blockquote><br> Cancel